فرایند های آمار
1. انجام نیازسنجی اولیه اقلام آماری مربوط به حوزه هر معاونت توسط کارشناسان اداره آمار قبل از تشکیل کمیته آماربه صورت : بررسی فرمهای وزارتخانه (فرمهای نظام نوین)، بررسی فرمهای داخلی اداره آمار و بررسی مکاتبات انجام شده در خصوص آمار درخواستی درون سازمانی و برون سازمانی دارای فرایند ثابت
2. ارائه نتایج حاصل از نیازسنجی اولیه در کمیته آمار مدیریت و بررسی مجدد اقلام توسط کارشناسان آن کمیته
3. جمع آوری کلیه فرمهای آماری و نامه های داخلی حوزه های مختلف دانشگاه با هدف :
بررسی فرایندهای موجود جمع آوری اقلام آماری
تعیین فرایندهای موازی و مشترک
تعیین محل جمعآوری برای هریک از اقلام به همراه نام کارشناس فعلی
جمع آوری اطلاعات مربوط به اقلام آماری یا اطلاعاتی