فرآیندهای اداره آمار و طرح ساماندهی

فرایند های آمار


1. انجام نیازسنجی اولیه اقلام آماری مربوط به حوزه هر معاونت توسط کارشناسان اداره آمار قبل از تشکیل کمیته آماربه صورت : بررسی فرمهای وزارتخانه (فرمهای نظام نوین)، بررسی فرمهای داخلی اداره آمار و بررسی مکاتبات انجام شده در خصوص آمار درخواستی درون سازمانی و برون سازمانی دارای فرایند ثابت

 

2. ارائه نتایج حاصل از نیازسنجی اولیه در کمیته آمار مدیریت و بررسی مجدد اقلام توسط کارشناسان آن کمیته 

 

3. جمع آوری کلیه فرمهای آماری و نامه های داخلی حوزه های مختلف دانشگاه با هدف :

بررسی فرایندهای موجود جمع آوری اقلام آماری

تعیین فرایندهای موازی و مشترک

تعیین محل جمع­آوری برای هریک از اقلام به همراه نام کارشناس فعلی

جمع ­آوری اطلاعات مربوط به اقلام آماری یا اطلاعاتی

جستجو